سرخط خبرها

واکنش تهیه کننده سریال «رهایم کن» به هجمه‌ها علیه این سریال + ویدئو

  • کد خبر: ۱۶۲۹۴۳
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
واکنش تهیه کننده سریال «رهایم کن» به هجمه‌ها علیه این سریال + ویدئو
تهیه کننده سریال «رهایم کن» گفت: قوم سایه که حتی منتقد نیستند و سریال را هم ندیده‌اند پشت یک هجمه علیه این سریال ایستاده‌اند.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز، در ادامه حواشی نسبت به پخش سریال رهایم کن، از روز گذشته خبر حذف تصویر محسن تنابنده از بیلبورد‌های این سریال منتشر شد.

همچنین خبرگزاری تسنیم امروز اعلام کرد که کلیه تبلیغات محیطی این سریال جمع‌آوری خواهد شد. خبرگزاری تسنیم مدعی شده که که پخش سریال «رهایم کن» از سکوی فیلیمو به دلیل پخش صحنه‌ها و دیالوگ‌های هنجارشکن و نامتعارف دردسرساز شده است.

مجید مولایی، تهیه کننده سریال رهایم کن، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گفت: این اتفاقات حاصل یک هجمه سازمان یافته به این سریال است. سریال را ببینید و بعد قضاوت کنید. ما نیز خطا و اشتباه داریم و عذرخواهی بلدیم، قوم سایه که حتی منتقد نیستند و سریال را هم ندیده‌اند پشت یک هجمه علیه این سریال ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: آیا سریال من هزینه دعوای صداوسیما و ارشاد را می‌دهد یا دعوای ساترا و نمایش خانگی؟ آیا بناست به ما بگویند شما از این میدان خارج شوید و گروه دیگری بیایند؟

گفتنی است؛ در ماه‌های اخیر تولیدات سریالی پلتفرم‌های اینترنتی به دلیل ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی مستمرا مورد انتقاد آحاد مردم خصوصا نخبگان فرهنگی قرار گرفته که ضعف صداوسیما در نظارت، مهم‌ترین دلیل این مشکل عنوان می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->